Levertijd en bezorging
Levertijd en bezorging
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levertijd van de bestelling staat in de orderbevestiging weergegeven.
De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als je een bestelling hebt geplaatst waar artikelen met een verschillende levertijd in zitten, kan je bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen. Dit brengt wel extra verzendkosten met zich mee.
Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.
Enkele fabrieken zijn gesloten tijdens de zomer –en kerstperiode. Dit betekent dat er sprake kan zijn van een vertraging in de levering. Bestellingen met daarin producten die wij op voorraad hebben zullen hier uiteraard geen problemen van ondervinden. Uiteraard stellen wij alles in het werk om de bestellingen zo snel mogelijk af te leveren.
Let op: bij betaling middels overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen uitgeleverd.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan vind je een kaart in je brievenbus waarmee je een nieuwe bezorgafspraak kan plannen. Als je hier geen gebruik van maakt, wordt je bestelling de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Er worden in totaal vier bezorgpogingen gedaan, daarna wordt je bestelling retour gestuurd.
TIP: Laat de bestelling op het adres bezorgen waar je overdag aanwezig bent door een ander afleveradres in te voeren, bijvoorbeeld op je werk.