Klachten

Heb je na contact met onze klantenservice nog een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om telefonisch contact met ons op te nemen via 035 - 3038125 (lokaal tarief), of een e-mail te sturen naar ons via dit formulier

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om je klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij je vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

  • Bestelnummer(s).
  • je naam, adres, woonplaats en je klantnummer of bestelnummer

Je kunt je klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
SchaduwdoekPlaza
T.a.v. Afdeling Klachten
Taandersstraat 1
1271 TH Huizen
Nederland

Zodra je klacht is ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Vind je dat je klacht niet naar behoren is behandeld, dan kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Je kunt je klacht ook aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.